LG, al treilea mare producător de telefoane mobile la nivelmondial, a redus ţinta de vânzări pentru smartphone-uri din acestan, cu 20%, după ce a pierdut clienţi în favoarea Apple şi SamsungElectronics, transmite Bloomberg.
Compania anticipează vânzarea a 24 de milioane de smartphone-uriîn acest an, sub nivelul de 30 de milioane de astfel de aparateprognozat anterior, a declarat joi directorul diviziei de telefoanemobile a grupului, Park Jong Seok.
Divizia a înregistrat în primele trei luni ale anului pierderide 100,5 miliarde woni (94 milioane dolari), contribuind la a douapierdere trimestrială a LG.
Afacerile de îmbunătăţesc uşor dar nu se ştie când se vorredresa, a arătat Park.
LG a anunţat în februarie că intenţionează să crească de patruori vânzările de smartphone-uri în acest an, prin introducerea a 20de modele noi.
Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels