Business Hi-Tech

Lenovo: Laptopurile ultrasubţiri sau pentru jocuri şi alte segmente de nişă sunt cele care susţin piaţa de PC-uri

Aurel Neţin, şeful Lenovo România, a lansat săptămâna trecută, în cadrul evenimentului Comic Con, dedicat jocurilor, noul brand al companiei dedicat sistemelor de gaming – Legion

Aurel Neţin, şeful Lenovo România, a lansat săptămâna trecută, în cadrul evenimentului Comic Con, dedicat jocurilor, noul brand al companiei dedicat sistemelor de gaming – Legion

Autor: Ioana Nita

08.05.2017, 00:08 486

Vânzările de computere au scăzut anul trecut cu 10%, la 685.000 unităţi, spune Aurel Neţin, country manager al Lenovo România, liderul pieţei locale de PC-uri.

Segmentele de nişă precum sistemele all-in-one (care integrează şi monitorul şi celelalte componente într-o singură unitate), convertibilele (laptopurile care pot fi utilizate ca tablete), laptopurile ultrasubţiri şi sistemele cu performanţe ridicate dedicate jocurilor sunt cele care vor susţine în următorii ani piaţa de PC-uri atât la nivel global, cât şi local în condiţiile în care vânzările de desktopuri şi notebookuri sunt în scădere pe plan mondial.

În România, vânzările de PC-uri s-au redus cu 10% anul trecut, la 685.000 de unităţi, faţă de 760.000 de unităţi în 2015. „În momentul în care ai o piaţă în scădere, te uiţi la segmentele care înregistrează creşteri şi acestea sunt – convertibilele, ultra-slim, all-in-one, gaming şi Chromebook. Sunt cinci segemente care devin un focus datorită oportunităţile de creştere. Acestea sunt tendinţe la nivel global. Pe plan local, noi vedem o oportunitate foarte mare pe segmentul de gaming în special, dar şi pentru convertibile şi ultra-slim”, a declarat Aurel Neţin, country manager al Lenovo România, liderul pieţei locale de PC-uri, cu o cotă de 28% în anul fiscal 2016-2017 (încheiat în martie 2017).

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO