Business Hi-Tech

Kaspersky: vanzarile catre companii au crescut mai incet decat segmentul rezidential

16.10.2008, 18:30 19

Kaspersky Lab Romania, reprezentanta locala a producatorului rus de solutii de securitate informatica, a inregistrat o crestere de 260% a vanzarilor in primele noua luni ale anului, iar pentru 2009 vizeaza o cota de cel putin 10% din piata de profil. Teodor Cimpoesu, directorul general al Kaspersky Lab Romania, a adaugat ca firma a consemnat o crestere importanta a ponderii vanzarilor catre utilizatorii individuali, precum si catre clientii corporativi, insa intr-un ritm mai redus. Conform estimarilor companiei, cota in Romania este de aproximativ 5-7%, pe o piata care se ridica la sapte milioane de euro. "Anul viitor, conform estimarilor, acest segment al pietei va atinge 10 milioane de euro", a spus Cimpoesu. Peste 66% din vanzarile Kaspersky din 2008 au fost produse destinate utilizatorilor finali, spre deosebire de nivelul de 22% in 2007. Compania a vandut, in primele noua luni ale anului, 10.000 de licente de solutii antivirus pe segmentul consumatorilor. "In 2009, vrem sa ne orientam si spre segmentul companiilor, care este important in Romania", a spus Cimpoesu. Karspersky si-a redeschis in acest an biroul local si urmareste sa isi extinda operatiunile. Pana la sfarsitul anului, reprezentanta locala a producatorului de solutii de securitate va avea sase angajati, urmand ca in 2009 personalul sa ajunga la zece angajati. 


Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO