Business Hi-Tech

Julius Meinl: Digitalul este locul perfect în care un brand îşi poate spune povestea fără a fi constrâns de formatele advertisingului clasic

Tibor Dobri, managing director  al Julius Meinl România: „Încercăm să integrăm brandul într-un mod natural, contextual în toată comu­ni­ca­rea noastră din digital, astfel încât să nu «agre­săm» consumatorul“

Tibor Dobri, managing director al Julius Meinl România: „Încercăm să integrăm brandul într-un mod natural, contextual în toată comu­ni­ca­rea noastră din digital, astfel încât să nu «agre­săm» consumatorul“

Autor: Bianca Dorobanţu

16.02.2017, 00:02 148
Producătorul austriac de cafea Julius Meinl şi-a îndreptat atenţia către so­cial media în urmă cu mai mult de cinci ani, la început fiind prezent pe Facebook, You-Tube şi ulterior şi pe Instagram, canal ca­re a început să fie preferat de targetul de con­sumatori căruia i se adresează com­pania. 

„Digitalul este locul perfect în care un brand îşi poate spune povestea fără a fi constrâns de formatele advertisingului clasic. Încercăm să integrăm brandul într-un mod natural, contextual în toată comu­ni­ca­rea noastră din digital, astfel încât să nu «agre­săm» consumatorul“, a spus Tibor Do­bri, managing director  al Julius Meinl Ro­mâ­nia.

În România, comunicarea brandului se face preponderent în mediul online, fiind principalul canal de comunicare în industria HoReCa (hoteluri şi restaurante), cea pe care compania îşi concentrează businessul acum, a mai completat el, fără a preciza bugetul alocat comunicării.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO