Business Hi-Tech

Jeff, un start-up tech spaniol, atacă piaţa locală cu spălătorii de rufe în franciză accesate din aplicaţia mobilă dedicată: investiţia iniţială pentru un francizat porneşte de la 111.000 lei. „Estimăm un venit total per spălătorie de aproximativ 34.500 lei în primul an de funcţionare.“

Eloi Gómez, CEO şi cofondator Jeff: În primul an de funcţionare vrem să ajungem în total la 60 de spălătorii.

Eloi Gómez, CEO şi cofondator Jeff: În primul an de funcţionare vrem să ajungem în total la 60 de spălătorii.

Autor: Ioana Nita

01.11.2019, 19:30 955

Jeff, start-up-ul spaniol de tip franciză care oferă diferite tipuri de servicii prin in­ter­mediul unei aplicaţii mobile proprii, va intra pe piaţa locală începând din ianuarie anul viitor cu serviciile de spălătorie şi curăţătorie sub brandul pro­priu - Mr. Jeff, accesibile direct de pe smart­phone. Mai exact, utilizatorii aplicaţiei mobile Jeff din România vor putea solicita servicii de spălătorie şi curăţătorie doar prin câteva clicuri, hainele sau textilele fiind ridicate şi livrate la domiciliu.

„Plănuim să ne lansăm oficial pe piaţa locală în ianuarie 2020, când va fi disponibilă aplicaţia şi în România, odată cu deschiderea primei spălătorii. În primul an de funcţionare vrem să ajungem în total la 60 de spălătorii. Estimăm un venit total per spălătorie de aproximativ 34.500 lei în primul an de funcţionare. Ne dorim să creştem nivelul operaţiunilor în fiecare ţară în care activăm”, a declarat pentru ZF Eloi Gómez, CEO şi cofondator Jeff.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO