Caută doar în titlu
Business Hi-Tech

Irina Matea, director customer service la Orange: Ne uităm mai mult la percepţia clienţilor decât la indicatorii tehnici

Compania foloseşte o platformă care captează ce discută clienţii despre Orange pe reţelele sociale şi transmite mesaje către departamentele relevante din companie dacă aceştia sunt nemulţumiţi.

Orange, liderul pieţei locale de telefonie mobilă, cu un por­to­foliu de aproximativ 10 mi­lioane de clienţi, acordă o importanţă mai mare per­cepţiei pe care o au clienţii asupra serviciilor companei - măsurată prin sondaje dedicate - decât strict datelor tehnice furnizate de echipamente, în condiţiile în care acestea din urmă pot să nu indice faptul că există probleme.

Citește continuarea pe zfcorporate.ro

AFACERI DE LA ZERO
Linkuri utile

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.zf.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.