Business Hi-Tech

Irina Matea, director customer service la Orange: Ne uităm mai mult la percepţia clienţilor decât la indicatorii tehnici

Irina Matea, director customer service la Orange

Pentru noi, avantajul pe chat este şi faptul că un asistent capabil, care a ajuns la o anumită maturitate, poate să vorbească în paralel cu doi clienţi.

Irina Matea, director customer service la Orange Pentru noi, avantajul pe chat este şi faptul că un asistent capabil, care a ajuns la o anumită maturitate, poate să vorbească în paralel cu doi clienţi.

Autor: Adrian Seceleanu

25.01.2019, 00:08 892

Compania foloseşte o platformă care captează ce discută clienţii despre Orange pe reţelele sociale şi transmite mesaje către departamentele relevante din companie dacă aceştia sunt nemulţumiţi.

Orange, liderul pieţei locale de telefonie mobilă, cu un por­to­foliu de aproximativ 10 mi­lioane de clienţi, acordă o importanţă mai mare per­cepţiei pe care o au clienţii asupra serviciilor companei - măsurată prin sondaje dedicate - decât strict datelor tehnice furnizate de echipamente, în condiţiile în care acestea din urmă pot să nu indice faptul că există probleme.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO