Business Hi-Tech

Ionuţ Grossu, Service-Return.Com: Companiile încep să caute beneficiile personalizate de service

Ionuţ Grossu, Service-Return.Com: Companiile încep să...

Autor: Cristina Bellu

16.05.2016, 14:06 442

Tot mai multe companii doresc beneficii personalizate de service. În România suntem noi cu aceste servicii pe piaţă, dar exista semnalele pozitive. Recent am introdus serviciul de return dedicat retailerilor online, a declarat la ZF Mobilio'16, Ionuţ Grossu, Managing Director Service-Return.Com.

Foarte multe companii investesc în moblitate.

Alte declaraţii:

Dacă în anii anteriori diferenţa dintre două terminale se făcea prin invovaţie şi tehnologie, astăzi o zonă importantă este reprezentată de servicii.

Apple şi Samsung reprezintă circa 70% din terminalele sosite într-un hub Service-Return.com.

Tabletele, deşi au un tred descendent pe piaţă, reprezintă totuşi o achiziţie foarte bună. La noi, doar 1% reprezintă procentul de tablete care ajunge într-un hub Service-Return.com, în timp ce 99% sunt telefoanele mobile.

Oamenii îşi doresc un pachet care să le asigure şi dispozitivul mobil. Acest lucru se poate realiza cu ajutorul serviciilor de extra garanţie.

În următorii cinci ani piaţa o să evolueze în funcţie de dimensiunea ecranului.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO