Business Hi-Tech

Interviu ZF. Ce planuri au Deutsche Telekom şi OTE în România după vânzarea diviziei fixe. Dina Tsybulskaya, CEO al Telekom Romania Mobile: Flexibilitatea pe care am câştigat-o după despărţirea de fix este o oportunitate pe care nu trebuie să o ratăm. Construim o ofertă onestă şi simplă, fără trucuri, fără lucruri ascunse - mergem cumva contra curentului din industrie

Dina Tsybulskaya, CEO al Telekom Romania Mobile Communications: Cred că serviciile de internet mobil vor domina piaţa pentru că şi oamenii sunt mobili, pentru că această conectivitate devine atât de importantă pentru noi în fiecare secundă, fiecare loc încât legarea acesteia de ceva fix devine din ce în ce mai dificilă în realitate.

Dina Tsybulskaya, CEO al Telekom Romania Mobile Communications: Cred că serviciile de internet mobil vor domina piaţa pentru că şi oamenii sunt mobili, pentru că această conectivitate devine atât de importantă pentru noi în fiecare secundă, fiecare loc încât legarea acesteia de ceva fix devine din ce în ce mai dificilă în realitate.

Autor: Adrian Seceleanu

14.01.2022, 11:30 412

Piaţa locală de telecom nu diferă foarte mult de altele din regiune cu excepţia marjelor mici de profit şi a mediului cu un grad mic de predictibilitate.

Vânzarea diviziei de servicii fixe către Orange şi concentrarea exclusivă pe segmentul de comunicaţii mobile reprezintă o oportunitate de creştere pentru Telekom în România în condiţiile în care compania are astfel mai multă flexibilitate şi poate acţiona mai agil pe teritoriul cheie al serviciilor de net mobil, care va defini evoluţia pieţei de acum înainte.

„Flexibilitatea pe care am câştigat-o acum - fiind doar un operator de telefonie mobilă - este o oportunitate pe care nu ar trebui să o ratăm. Înseamnă că acum ne putem reorienta eforturile, ne putem reorienta puţin fluxul de numerar către zone diferite de echipamente, de servicii şi să fim mult mai rapizi, să fim mult mai agili”, afirmă, într-un interviu pentru ZF, Dina Tsybulskaya, CEO al Telekom Romania Mobile Communications din luna septembrie a anului 2021.

Telefonia mobilă este un business cu un viitor cert şi cu mult mai puţine limitări decât cel din zona fixă, adaugă noul CEO al Telekom România Mobile. „Cred că serviciile de internet mobil vor domina piaţa pentru că şi oamenii sunt mobili, pentru că această conectivitate devine atât de importantă pentru noi în fiecare secundă, fiecare loc încât legarea acesteia de ceva fix devine din ce în ce mai dificilă în realitate. Aşa că sunt foarte fericită că am venit să lucrez pentru o companie de telefonie mobilă. În primul rând, este un pic de flashback cu ceea ce am făcut deja şi, în al doilea rând, cred că industria fixă are o mulţime de limitări. Şi aceste limitări - vin puţin din trecut, aş spune.

O afacere fixă este foarte dependentă din punct de vedere geografic, ei sunt foarte statici, în fix trebuie să investeşti masiv şi atunci când investeşti într-o anumită geografie nu poţi decât să te concentrezi pe acel teritoriu, pentru că acolo ţi s-au dus banii. Şi când te concentrezi doar pe ceva, atunci nu poţi să o faci şi în alte direcţii.”

Grupul de comunicaţii fixe şi mobile Telekom România s-a rupt în două la finele anului trecut, când (...)

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO