Business Hi-Tech

Integrisoft Solutions, furnizor de aplicaţii software specializat în soluţii pentru administraţia publică locală, a depăşit afaceri de 3,8 mil. euro, plus 57%

Florian Simionescu, CEO al Integrisoft Solutions

Florian Simionescu, CEO al Integrisoft Solutions

Autor: Alexandra Cepăreanu

16.03.2021, 00:00 180

Integrisoft Solutions, furnizor de aplicaţii şi soluţii software în special dedicate administraţiei publice, a încheiat anul 2020 cu afaceri de aproximativ 3,8 milioane de euro, înregistrând o creştere de peste 55%, faţă de anul precedent, şi a reuşit să mărească echipa cu 30%, pe parcursul anului trecut. „Adaptarea echipei la noul context şi oportunităţile apărute din nevoile instituţiilor de a-şi eficientiza şi digitaliza activitatea, au făcut ca Integrisoft să aibă o evoluţie mult mai rapidă faţă de anii trecuţi. Avem o şansă importantă de a schimba fundamental modul de interacţiune al instituţiilor cu cetăţenii şi chiar al modului de interacţiune între instituţii”, a spus Florian Simionescu, CEO al Integrisoft Solutions. 

Ca urmare a procesului de extindere a echipei, la peste 70 de specialişti, Integrisoft Solutions operează în prezent prin intermediul a două sedii - unul în Bucureşti şi unul la Târgu-Jiu.

Creşterea înregistrată anul trecut la nivelul cifrei de afaceri s-a datorat accelerării proceselor de digitalizare şi creşterii interesului mediului public pentru soluţiile tehnologice.

„În 2020, am câştigat şi am implementat o serie de proiecte finanţate prin Programul Operaţional Capacitate Administrativă, iar în prezent, avem în derulare 10 astfel de proiecte, care reprezintă o parte importantă din veniturile înregistrate.”

De asemenea, anul trecut, Integrisoft Solutions a ajuns la peste 20 de parteneri, procesatori de plăţi şi diverse alte entităţi cu care a dezvoltat module de digitalizare adaptate nevoilor instituţiilor publice, în contextul impus de pandemie.

În 2021, compania îşi propune să investească în consolidarea produselor deja existente pe piaţă şi pe procesul de upgrade tehnologic.

Alexandru Soare, director comercial în cadrul Integrisoft Solutions, a adăugat că anul trecut, cetăţenii au migrat spre soluţii digitale, astfel că, instituţiile publice nu trebuiedecât să implementeze aceste soluţii pentru ca oamenii să le poată accesa.

„Am observat o migrare a cetăţenilor către soluţiile moderne, alternative sistemului clasic, cum este binecunoscutul ghişeu de la Primărie. Dacă instituţiile se deschid către soluţii moderne, cetăţenii le vor urma exemplul, preferând să achite obligaţiile de plată de acasă sau de la magazinul de cumpărături de lângă casă, decât să stea la coadă, la un singur ghişeu fizic. Cel mai bun exemplu în acest sens este Sectorul 5 din Bucureşti, unde au fost oferite şapte alternative digitale, care au generat peste 195.000 de plăţi efectuate, adică 65% din numărul total al plăţilor pentru această instituţie”, a spus Alexandru Soare.

Spre exemplu, anul trecut, Integrisoft Solutions a reuşit să implementeze mai multe soluţii şi aplicaţii, precum Avansis Mobile - aplicaţia mobilă de interacţiune a cetăţenilor cu instituţiile publice - şi Avansis Online - un sistem informatic care permite contribuabililor accesul facil la servicii disponibile până acum doar la ghişeu -.

Astfel, cetăţenii pot depune online cereri de certificate fiscale, declaraţii de impunere auto, imobile sau terenuri şi registratură online.

„Astfel, în Capitală, avem peste 8.000 de conturi nou create şi 12.000 de certificate fiscale emise electronic la un sector din Bucureşti. În ceea ce priveşte colaborarea cu administraţia publică locală din ţară, sunt peste 800 de conturi noi şi 2.000 de declaraţii auto eliberate electronic în 6 luni în Municipiul Odorheiu Secuiesc, dar şi peste 100 de plăţi de pe telefonul mobil în Borşa, judeţul Maramureş, în doar 2 luni”, a menţionat Alexandru Soare.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO