LIVE: Conferinţa ZF Agribusiness 2021, anul producţiilor istorice: Cum putem să menţinem rezultatele foarte bune? Ce rol joacă tehnologia, roboţii, senzorii şi dronele în dezvoltare?
Business Hi-Tech

Instagram testează introducerea reclamelor în fotografiile personale ale utilizatorilor

Serviciul de fotografii Instagram, deţinut de Facebook, va posta zilele acestea reclame de probă pentru utilizatorii din SUA, măsura făcând parte din planul reţelei de socializare de a introduce publicitate în cadrul aplicaţiei, scrie publicaţia britanică The Telegraph.

Reclamele vor fi integrate în fluxul de fotografii al utilizatorului, dar vor fi etichetate cu sintagma „sponsorizat”, acolo unde ar trebui de fapt să apară data şi ora realizării fotografiei. Utilizatorii vor putea însă să ascundă reclamele pe care nu vor să le vadă şi vor putea să ofere feedback referitor la ceea ce este în neregulă cu reclamele.

Articol publicat în ediţia tipărită a Ziarului Financiar din data de 28.10.2013

AFACERI DE LA ZERO
Linkuri utile

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.zf.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.