Business Hi-Tech

Instagram atacă piaţa de publicitate

Instagram atacă piaţa de publicitate

Autor: Oana Stupinean

10.09.2015, 00:00 258
Platforma de microblogging cu fotografii Instagram a început testarea publicităţii în aplicaţie acum doi ani, iar acum, sub comanda Facebook, platforma îşi extinde oferta pentru oamenii de marketing şi de publicitate. Publicitatea pe Instagram a devenit disponibilă pentru brandurile mari, însă şi pentru companiile mici din peste 30 de ţări, potrivit reprezentanţilor companiei. În România şi în celelalte ţări din Europa Centrală şi de Est publicitatea pe Instagram va deveni disponibilă din această lună. Advertiserii au mai multe opţiuni de promovare a business-urilor pe Instagram, de la un video de 30 de secunde, până la reclame unde clienţii pot apăsa pe butonul “Shop now”. Facebook mai are în portofoliu, pe lângă Instagram, aplicaţiile de chat WhatsApp şi Messenger. Mark Zuckerberg, CEO-ul Facebook a spus că nu este interesat să producă bani din publicitate până în momentul în care una dintre aplicaţiile sale va ajunge la un miliard de utilizatori, iar aplicaţia de chat WhatsApp este aproape de a atinge limita impusă de  Zuckerberg, după ce săptămâna trecută a ajuns la 900 de milioane de utilizatori activi pe lună. Instagram va testa în următoarele luni oportunităţile de publicitate şi se va axa pe călătorii, comerţ online şi divertisment. 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO