Business Hi-Tech

Încă un an de scădere pentru distribuitorul Skin Media: afacerile au ajuns la 146 mil. lei, minus 14%

Camil Perian, CEO Skin Media

Camil Perian, CEO Skin Media

Autor: Adrian Seceleanu

07.06.2018, 00:04 564

Compania locală Skin Media, specializată în distribuţia de electronice, electrocasnice şi produse de îngrijire personală şi cunoscută pe plan local în special pentru distribuţia echipamentelor foto Nikon, a înregistrat o nouă scădere a cifrei de afaceri în 2017, de 13,7%, până la 145,8 mil. lei (31,9 mil. euro), conform datelor disponibile pe site-ul Ministerului Finanţelor. 

În 2016 afacerile Skin Media au scăzut cu 19,4%, la 169 mil. lei, conform aceleiaşi surse. Profitul net a crescut pe de altă parte cu 182,1%, la 1,7 mil. lei (0,37 mil. euro), corespondent unei marje de câştig de 1,2% din afaceri. La finele anului compania avea datorii totale de 51,5 mil. lei (11,3 mil. euro), în scădere cu 23,2% faţă de anul 2016.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO