Anul 2020 a demonstrat atât jucătorilor din retail, cât şi consumatorilor că mediul offline poate funcţiona mână în mână cu mediul online, iar trendul de a comanda online şi a ridica produsele din magazin sau de la punctele special dedicate acestei acţiuni va rămâne şi după ce pandemia se va face nevăzută, au spus antreprenori prezenţi în cadrul webinarului privind zona de e-commerce organizat de startup-ul local Postis, care a dezvoltat o platformă digitală dedicată optimizării livrărilor.
„Vedem o împletire frumoasă a offline-ului cu online-ul. Rămâne înclinaţia spre mediul online, dar dacă părinţii au nevoie rapid de ceva se vor duce în magazin pentru a achizţiona. Traficul din mall e încă scăzut, nu mai e acel mers în magazin doar ca să văd ce mai este nou, în general cei care intră în magazin sunt focusaţi pe ce au de cumpărat. Vânzările online se menţin destul de ridicate, dar trebuie să fim adaptabili“, a spus Cristina Popa, board member & e-commerce Director în cadrul Noriel. Ea a adăugat că anul trecut, compania Noriel a accelerat anumite planuri care erau pe termen lung, precum diversificarea portofoliului de produse. Astfel, după cercetări şi studii de piaţă, compania a introdus pe site şi produse adiacente jucăriilor pentru copii, precum biberoane, cărţi, lapte praf, alte alimente sau pamperşi, ceea ce a contribuit la creşterea companiei.