Business Hi-Tech

Impactul pandemiei: oamenii comandă pe site şi ridică din magazin, iar cei care merg în mall ştiu exact ce caută, nu mai ies la plimbare. Piaţa de e-commerce din România a fost estimată anul trecut la 5,6 mld. euro, în creştere cu 30% faţă de 2019

Impactul pandemiei: oamenii comandă pe site şi ridică...

Autor: Alexandra Cepăreanu

26.03.2021, 18:45 121

Anul 2020 a demonstrat atât jucă­torilor din retail, cât şi consumatorilor că mediul offline poate funcţiona mână în mână cu mediul online, iar trendul de a comanda online şi a ridica produsele din magazin sau de la punctele special dedicate acestei acţiuni va rămâne şi după ce pandemia se va face nevăzută, au spus antreprenori prezenţi în cadrul webinarului privind zona de e-commerce organizat de startup-ul local Postis, care a dezvoltat o plat­formă digitală dedicată optimizării livrărilor.

„Vedem o împletire frumoasă a offline-ului cu online-ul. Rămâne înclinaţia spre mediul online, dar dacă părinţii au nevoie rapid de ceva se vor duce în magazin pentru a achizţiona. Traficul din mall e încă scăzut, nu mai e acel mers în magazin doar ca să văd ce mai este nou, în general cei care intră în magazin sunt focusaţi pe ce au de cumpărat. Vânzările online se menţin destul de ridicate, dar trebuie să fim adaptabili“, a spus Cristina Popa, board member & e-commerce Director în cadrul Noriel. Ea a adău­gat că anul trecut, compania Noriel a accelerat anumite planuri care erau pe termen lung, precum diversificarea portofoliului de produse. Astfel, după cercetări şi studii de piaţă, compania a introdus pe site şi produse adiacente jucăriilor pentru copii, precum biberoane, cărţi, lapte praf, alte alimente sau pamperşi, ceea ce a contribuit la creşterea companiei.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO