Business Hi-Tech

HP Inc. testează piaţa din România cu abonamente la cerneală. „Este ceva nou, dar toate serviciile cu abonament sunt în creştere“

♦ Americanii evită să facă estimări pentru gradul de interes de pe piaţa locală, dar spun că se bazează şi pe noile obiceiuri de consum create de munca în sistem hibrid.

Americanii de la HP Inc. au lansat şi pe piaţa locală serviciul pe bază de abonament HP Instant Ink, ce detectează când cerneala originală din imprimantă este pe terminate şi livrează automat cartuşe noi, înainte ca utilizatorii să rămână fără rezerve, în condiţiile în care modul de lucru hibrid adoptat odată cu pandemia şi deschiderea tot mai mare către modelul produselor achiziţionate cu abonament au creat un context favorabil.

Serviciul era disponibil în peste 30 de de ţări, iar decizia de extindere pe mai multe pieţe a venit în urma creşterii mari a vânzărilor în zona de imprimante.

„Instant Ink a fost gândit pentru consumatori casnici şi pentru mici afaceri. Este un serviciu adaptat la stilurile actuale de viaţă şi muncă, iar în această perioadă s-a dovedit a fi util pentru că mulţi părinţi încă lucrează de acasă, iar copiii învaţă în sistem mixt, online şi offline. Nevoia şi cererea de echipamente de imprimare acasă au crescut în ultimul an, la nivel global. Vânzarea de imprimante HP ce pot fi folosite acasă a crescut cu 12% din februarie 2020, în întreaga lume, conform datelor GFK”, a spus într-un interviu pentru ZF Mario Boro, print category manager România şi Bulgaria.

Citește continuarea pe zfcorporate.ro

AFACERI DE LA ZERO
Linkuri utile

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.zf.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.