Business Hi-Tech

Grzegorz Sławatyński, nugg.ad: Din datele colectate de pe internet poţi afla foarte multe lucruri despre utilizatori

Foto; Silviu Matei

Foto; Silviu Matei

Autor: Andrei Cîrchelan

28.10.2014, 13:05 231

Datele despre utilizatori pe care companiile le colectează singure de pe internet sunt cele mai importante, consideră Grzegorz Sławatyński, sales director CEE în cadrul nugg.ad, prezent la ZF Digital ’14.

“Majoritatea plannerilor de media plănuiesc campanii în baza unor date obţinute de propria companie sau de o terţă parte. Dacă sunt un portal de business, şi am un client care vrea să ruleze o campanie bazată pe date, atunci pot cumpăra date de la altcineva, ceea ce este second party data. Mai există şi third party data, pe care le putem cumpăra de la toţi publisherii disponibili în piaţă. Datele obţinute de propria companie sunt cele mai importante”, a spus Sławatyński.

El a mai adăugat că din datele colectate de pe internet se pot afla detalii precum momentul în care un utilizator decide când să facă o achiziţie.

Citeşte pe ZF Corporate cele mai importante declaraţii făcute de Grzegorz Sławatyński

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO