Business Hi-Tech

Grupul Telekom România continuă procesul de digitalizare şi automatizează toate procesele pe care clienţii le pot realiza pe website-ul companiei

Grupul Telekom România continuă procesul de...

Autor: Alexandra Cepăreanu

27.07.2021, 13:36 234

Grupul Telekom România, unul dintre cei mai mari jucători de pe piaţa locală de comunicaţii fixe şi mobile, cu afaceri nete de 5 mld. de lei în 2020, lansează noi funcţionalităţi digitale, automatizând astfel toate procesele pe care clienţii le pot realiza pe website-ul companiei, potrivit unui comunicat transmis de companie.

„Digitalizarea şi orientarea către client reprezintă unii dintre cei mai importanţi piloni. Astfel, demersurile pe care le-am realizat în ultimii ani au fost pentru simplificarea proceselor şi pentru a oferi abonaţilor posibilitatea de a realiza cât mai multe operaţiuni online”, a spus Gabriel Trăistaru, director digitalizare în cadrul Telekom România.  

Astfel, clienţii se pot porta în reţeaua Telekom România 100% digital, indiferent dacă deţin o cartelă sau un abonament mobil. Procesul se realizează în trei paşi simpli şi durează în medie cinci minute, iar clienţii au la dispoziţie două opţiuni: portare la un abonament din portofoliul Telekom Romania sau portare împreună cu achiziţionarea unui smartphone din oferta disponibilă online.

„Prin cele mai noi funcţionalităţi implementate pe website-ul Telekom România, portare în reţeaua companiei şi reînnoirea abonamentului mobil, oferim o experienţă 100% digitală şi sigură clienţilor noştri. Aceştia au la dispoziţie online toate informaţiile de care au nevoie şi pot realiza digital, din confortul propriei case, toate operaţiunile presupuse de achiziţionare de produse şi servicii din portofoliul companiei”, a mai spus Gabriel Trăistaru.  

De asemenea, clienţii îşi pot reînnoi abonamentul mobil din magazinul online, folosind contul MyAccount. Aceştia pot alege abonamentul pe care îl doresc, la care pot adăuga şi un telefon mobil, pentru un avans începând cu 1 leu.

„Atât în cazul portării, cât şi al reînnoirii abonamentului împreună cu achiziţionarea unui smartphone, perioada contractuală pentru abonamentul mobil este de 24 de luni, iar dispozitivul poate fi achitat integral sau în rate lunare egale, în acelaşi interval de timp. Taxa de livrare este standard, de 3,57 euro (TVA inclus), calculat la cursul euro din luna emiterii facturii.”

În continuare, reprezentanţii companiei Telekom România vizează menţinerea proceselor de digitalizare.

„Vom continua să ne digitalizăm şi să devenim o companie agilă, pentru a răspunde cât mai bine nevoilor consumatorului modern”, a adăugat Gabriel Trăistaru.  

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO