Business Hi-Tech

Grupul Telekom România a întrerupt seria neagră a scăderilor de pe internet fix şi a atins în trim. 1 pentru prima oară în istorie pragul de 1,21 milioane de abonamente

Miroslav Majoros, CEO al Telekom România

Miroslav Majoros, CEO al Telekom România

Autor: Adrian Seceleanu

09.05.2018, 09:12 434

Grupul Telekom România a întrerupt seria neagră a scăderilor de pe piaţa de servicii de internet fix, înregistrând la finele lunii martie 1,21 milioane de abonamente, cel mai ridicat număr de clienţi raportat vreodată de companie, după o creştere de 2%, conform datelor comunicate de grupul german Deutsche Telekom, acţionarul majoritar.

Cel mai mare număr de clienţi pe net fix raportat anterior de Telekom a fost 1,204 milioane în martie şi iunie 2016, însă de atunci numărul de clienţi a scăzut până la un minim de 1,182 milioane la finele anului trecut.

Pe segmentul de servicii de televiziune compania a înregistrat o creştere de 0,5% în trim. 1, până la 1,464 milioane de abonamente. În raport cu ultimul trimestru din 2017 compania a pierdut însă 6.000 de clienţi.

Pe telefonie fixă compania a raportat 1,823 milioane de linii, o scădere de 5,9%, conform datelor Deutsche Telekom.
 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO