Business Hi-Tech

Grupul italian Custom: Am investit un milion de euro pentru adaptarea caselor de marcat electronice la cerinţele noii legislaţii fiscale din România

Carlo Stradi, preşedintele şi cofondatorul Custom Group

Carlo Stradi, preşedintele şi cofondatorul Custom Group

Autor: Ioana Nita

01.06.2018, 00:05 246
Din septembrie, grupul italian va deschide şi o reprezentanţă locală în Timişoara, care se va alătura fabricii din judeţul Caraş-Severin.

Grupul italian Custom, specializat în dezvol­tarea de echipamente şi soluţii software pentru automatizarea punctelor de vânzare, a investit un milion de euro pentru alinierea la cerinţele noii legi fiscale din România, care prevăd dotarea comercianţilor cu case de marcat electronice ce comunică direct cu sistemele ANAF, în ceea ce priveşte respec­tarea specificaţiilor tehnice ale dispozitivelor, omologarea acestora şi crearea reţelei de distribuitori şi parteneri la nivel naţional.

„În prezent în România ne axăm în special pe segmentul caselor de marcat cu jurnal electronic. Investiţia pentru alinierea la cerinţele noii legi fiscale se ridică la un milion de euro. Practic, produsele pentru piaţa din România sunt complet noi pentru că am refăcut de la placa de bază până la soluţia software şi conexiunea web pentru transmiterea datelor. Ţinta noastră este să vindem peste 100.000 de case de marcat cu jurnal electronic în România în decurs de şase luni“, a declarat pentru ZF Carlo Stradi, preşedintele şi cofondatorul Cus­tom Group. Grupul italian este prezent pe piaţa locală încă din 2006 prin intermediul fabricii din satul Glimboca din judeţul Caraş-Severin, care este administrată de subsi­diara autohtonă Custom Production Europe (CPE).

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO