Business Hi-Tech

Grupul FlorideLux.ro creşte cu peste 5% anul acesta şi mizează pe un avans de 30% în următorii 3 ani

Noua florărie din Capitală deschisă la sfârşitul săptămânii trecute este dotată şi cu o vitrină digitală care le permite clienţilor să interacţioneze şi cu website-ul FlorideLux.ro

Noua florărie din Capitală deschisă la sfârşitul săptămânii trecute este dotată şi cu o vitrină digitală care le permite clienţilor să interacţioneze şi cu website-ul FlorideLux.ro

Autor: Ioana Nita

15.12.2014, 00:08 228

Grupul FlorideLux.ro, specializat în comercializarea online a buchetelor de flori şi a aranjamentelor florale, va încheia anul acesta cu afaceri cuprinse între 3,5 milioane lei şi 4 milioane lei (800.000-900.000 euro), sub estimările iniţiale de peste 5 milioane lei (1,2 milioane euro), ca urmare a investiţiilor realizate pentru extinderea businessului.

„Pentru anul acesta estimez afaceri de 800.000-900.000 euro, o creştere modestă, dar având în vedere investiţiile făcute este justificabil. Am avut practic un moment de respiro pentru a putea să turez motoarele mult mai puternic în 2015, 2016 şi 2017 – trei ani în care ne-am propus o strategie extrem de agresivă atât pe online, cât şi pe offline. Vorbesc de creşteri de 30-40% pe an, cu un «boost» în anul trei de activitate, când toate francizele îşi vor atinge maturitatea şi automat vom ajunge şi la cele 50 de locaţii pe care le vom franciza“, a declarat pentru ZF Marius Dosinescu, CEO şi fondator al grupului FlorideLux.

În 2013, afacerile FlorideLux s-au situat la circa 3,3 milioane de lei (750.000 de euro), iar anul acesta grupul s-a concentrat pe dezvoltarea businessului, prin investiţii de aproximativ 70.000 de euro. Cea mai mare parte a fondurilor au fost investite în zona tehnologică - sistem de gestiune ERP, centrală telefonică, soft de produc­ţie - astfel încât toate francizele FlorideLux să lucreze într-un sistem integrat.

În decurs de un an Grupul FlorideLux a ajuns la şase francize în Bucu­reşti, Braşov, Arad, Piteşti şi Iaşi, iar la sfâr­şitul săptămânii trecute a inaugurat şi primul magazin în regim propriu în Capitală. Dosi­nes­cu a explicat că a fi prezent şi în online, şi în offline este o reţetă de succes care se observă şi în cazul retailerilor precum eMag sau evoMag.

„Prezenţa fizică, interacţiunea umană şi cunoaşterea clienţilor aduc după sine o dezvoltare mult mai rapidă şi mai viabilă“, a completat şeful FlorideLux.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO