Business Hi-Tech

Grupul FlorideLux mizează pe afaceri de 1,2 mil. euro anul acesta, din care 80% vin din vânzările online. „Companiile şi-au redus bugetele pentru achiziţii de flori şi cadouri.”

Preţul mediu este în creştere cu aproximativ 15% pe fondul introducerii unor produse exclusiviste, marca FlorideLux.ro

Preţul mediu este în creştere cu aproximativ 15% pe fondul introducerii unor produse exclusiviste, marca FlorideLux.ro

Autor: Ioana Nita

05.10.2018, 00:05 212

Grupul FlorideLux, care cuprinde maga­zi­nele online floridelux.ro, coroane.ro, brazi­decraciun.ro, xclusive.ro, cosuri­delux.ro, deluxeflowershop.com şi patru flo­rării cu acelaşi nume, a înregistrat în primele nouă luni ale acestui an venituri de 700.000 euro, în creştere cu 10% faţă de aceeaşi perioadă din 2017, iar la finalul anului estimează că va ajunge la 1,2 milioane euro.

„2018 a fost un an în care am înregistrat fluctuaţii mari de la o lună la alta, fiind influenţate de minivacanţele care s-au creat în urma zilelor libere legale. Avem totuşi un avans de 10% faţă de anul anterior, de până la aproximativ 700.000 euro”, a declarat pentru ZF Marius Dosinescu, CEO şi fon­dator al grupului FlorideLux.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO