Partenerii conglomeratului japonez de tehnologie Fujitsu vor fi încurajaţi şi susţinuţi să facă trecerea la un nou model de business, orientat spre servicii, în contextul în care aceasta este principala tendinţă din piaţă alături de „microalianţe şi consolidare”, au declarat reprezentanţii companiei în cadrul unei conferinţe organizate în Germania.
„Ne-am uitat la cei 30.000 de parteneri şi am considerat că trebuie să îi ajutăm să facă trecerea spre servicii. (...) Piaţa a devenit aglomerată. Ce facem acum este să punem partenerii împreună şi să îi ajutăm să se digitalizeze. Am luat partenerii furnizori de servicii împreună cu alţi parteneri asemănători, ne-am uitat la ofertele lor şi i-am pus împreună. (...) Microalianţele sunt noul trend în această piaţă. Jucătorii nu vor mai rămâne pe piaţă cu toţii, vor fi mult mai puţini pentru că tendinţa este de consolidare”, a declarat Rudiger Frickenshmidt, head of EMEA Service Provider Business în cadrul Fujitsu.