Business Hi-Tech

Gigantul eMAG vine cu un nou serviciu: abonament anual pentru livrări rapide şi o perioadă dublă de retur, însă doar pentru unele produse şi doar în 5 oraşe. Retailerul ţinteşte cu noul abonament în primul rând cei peste 500.000 de clienţi ai companiei cu mai mult de 15 comenzi pe an

Iulian Stanciu, CEO al eMAG: Probabil acesta este cel mai important serviciu lansat până acum de eMAG

Iulian Stanciu, CEO al eMAG: Probabil acesta este cel mai important serviciu lansat până acum de eMAG

Autor: Adrian Seceleanu

12.06.2020, 00:06 2639

Grupul eMAG, unul dintre cei mai mari retaileri online din regiune, cu afaceri totale de peste 5 miliarde de lei în anul 2019, a lansat în premieră pe piaţa locală un serviciu premium, prin care clienţii companiei au acces la livrări rapide şi alte facilităţi în schimbul unui tarif achitat în avans pentru un an de zile, mutare prin care com­pania indică faptul că pune bazele unui abo­nament asemănător celebrului Prime al celui mai mare retailer online din lume, Amazon.

Abonamentul, stabilit de eMAG la 100 de lei pe an, este însă valabil cu unele restricţii: doar 5 oraşe şi localităţi limitrofe pentru început, o valoare minimă a comenzii de 100 de lei şi doar pentru produse care au eticheta „Genius“. Dacă toate condiţiile sunt îndeplinite, clientul „scapă“ inclusiv de taxa de livrare în reţeaua de dulapuri a eMAG, în valoare de 5 lei, care a fost recent introdusă de retailer. „eMAG Genius este disponibil la lansare în cinci oraşe mari din ţară: Bucureşti, Braşov, Cluj-Napoca, Constanţa, Iaşi, dar şi localităţile limitrofe acestora. Livrarea este rapidă, orice comandă plasată de luni până vineri, până seara târziu, este livrată a doua zi. În plus, în Bucureşti, pentru comenzi plasate până la miezul nopţii, livrarea se face a doua zi, 7 zile din 7, inclusiv duminica. La easybox sau la showroom, transportul este gratuit indiferent de valoarea comenzii, pentru orice produs Genius - chiar şi pentru o ciocolată. Pentru livrarea acasă, membrii vor beneficia de transport gratuit pentru toate comenzile cu produse Genius care depăşesc 100 lei“, a anunţat compania.

eMAG a mai adăugat în pachet şi posibilitatea de a returna produsele într-o perioadă dublă faţă de cea obişnuită a produselor care au eticheta „Genius“.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO