♦ Compania cu sediul central în Bulgaria a intrat pe piaţa din România în 2021 şi are în portofoliu mai mulţi clienţi activi în industria financiară pe piaţa locală.
Contextul pandemiei a schimbat modul în care clienţii se raportează la instituţiile bancare, astfel că, în prezent, atât consumatorii fizici dar şi cei juridici preferă să interacţioneze cu băncile de la distanţă şi caută să devină clienţii băncilor care pot oferi servicii financiare şi de banking prin intermediul diferitelor soluţii digitale, iar jucători din alte domenii, precum cel de retail, au început să îşi diversifice portofoliul de activităţi şi să ofere şi servicii financiare.
„Observăm o tendinţă puternică în care clienţii îşi doresc mai degrabă servicii de banking decât să lucreze efectiv cu băncile, iar această nouă paradigmă va dicta modul în care se vor contura relaţiile în lumea bancară şi financiară în următorii cinci ani“, a spus pentru ZF George Robev, business development director pentru Europa şi Asia Centrală în cadrul Software Group, companie specializată în dezvoltarea şi integrarea de soluţii de digitalizare pentru instituţii care oferă servicii financiare.