Business Hi-Tech

Fooda.ro: Românii dau în medie 60 de lei pe o comandă online de mâncare

Foto: Shutterstock

Foto: Shutterstock

Autor: Ioana Nita

12.10.2015, 00:04 292

Fooda.ro, platforma online de livrări de mâncare la domiciliu operată de compania Quick Best Food, care deţine şi restaurantele cu specific chinezesc Wuxing, a înregistrat în prima jumătate a acestui an vânzări în creştere cu 24% faţă de aceeaşi perioadă din 2014, valoarea medie a unei comenzi fiind de 60 de lei.

„În prima jumătate a anului am fost cu 24% peste anul trecut, creştere la care a contribuit şi deschiderea primului restaurant Fooda în Mega Mall ce ne-a permis să livrăm mai bine şi în această parte a Bucureştiului“, a declarat Sabin Cernea, fondatorul Quick Best Food. El nu a dat însă detalii despre valoarea absolută a vânzărilor fooda.ro. În 2014, compania a raportat o cifră de afaceri de peste 4,6 milioane lei şi un număr mediu de 64 de angajaţi, potrivit datelor de pe site-ul Ministerului de Finanţe.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO