Business Hi-Tech

Florin Filote: Am înregistrat peste un milion de comenzi în platforma marketplace doar anul trecut

Florin Filote a prezentat date la zi privind evolutia platformei eMAG marketplace

Florin Filote a prezentat date la zi privind evolutia platformei eMAG marketplace

Autor: Adrian Seceleanu

14.04.2016, 11:37 637

eMAG, cel mai mare retailer online din România, a înregistrat doar anul trecut peste un milion de comenzi prin platforma marketplace în care acum sunt listate peste 750.000 de produse de la un număr de 1.250 de selleri, a declarat Florin Filote, Marketplace Director al eMAG în cadrul conferinţei eMAG Marketplace New Sellers, organizate în parteneriat cu ZF.

“Am înregistrat anul trecut peste un milion de comenzi prin markeplace, care au fost livrate către clienţii eMAG”, a spus Filote.

Recordul a fost generat pe fondul bazei semnificative de clienţi a eMAG şi a audienţei în creştere, a spus reprezentantul eMAG. “Totul pleacă de la baza de clienţi pe care eMAG o are după 14 ani de prezenţă pe piaţă, de investiţii. Acest număr mare de utilizatori generează o audienţă foarte mare, care generează la rândul său vânzări”.
eMAG a investit patru milioane de euro în platforma marketplace, conform datelor prezentate în cadrul conferinţei de Iulian Stanciu, CEO al eMAG. Anul trecut investiţiile totale ale companiei au atins 48 de milioane de euro.

Platforma eMAG marketplace simplifică accesul la clienţi pentru că pe lângă audienţa ridicată şi notorietatea puternică a brandului compania a investit în tehnologie astfel încât să poate ajunge la categorii diferite de clienţi care utilizează diferite echipamente, a adăugat Filote.

“Ne adresăm mai multor categorii de clienţi pentru că reuşim să consolidăm pieţe fragmentate, să aducem clienţii într-un singur loc”, a declarat Florin Filote.

“Nu există taxe de intrare ci nişte costuri de integrare, care variază în funcţie de complexitatea integrării. Modelul eMAG presupune lipsa încercărilor nereuşite, noi am făcut deja aproape toate greşelile posibile, ştim să vă ajutăm să nu le repetaţi. dacă intraţi în marketplace vă asociaţi produsele şi compania cu brandul eMag, care are o notorietate extrem de mare”.
 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO