Business Hi-Tech

Floria.ro: Anul acesta vrem să creştem cu 15%, la peste 9 milioane de lei. În 2019, veniturile Floria.ro s-au situat la 7,8 mil. lei, acestea reprezentând 25% din cifra de afaceri consolidată a grupului Floria

Marina Popescu, director general al Floria.ro: Valoarea reală a pieţei online de flori este foarte greu de estimat, pentru că sunt puţine informaţii pe acest segment. Eu cred că se situează undeva între 15 şi 20 milioane de euro, deci se menţine la cca 10% din piaţa floristică fiscalizată.

Marina Popescu, director general al Floria.ro: Valoarea reală a pieţei online de flori este foarte greu de estimat, pentru că sunt puţine informaţii pe acest segment. Eu cred că se situează undeva între 15 şi 20 milioane de euro, deci se menţine la cca 10% din piaţa floristică fiscalizată.

Autor: Ioana Nita

05.03.2020, 00:06 1608

Magazinul online Floria.ro, parte din grupul cu acelaşi nume, şi-a bugetat pentru anul acesta o creştere a businessului de minimum 15% faţă de 2019, când afacerile s-au majorat cu 20% la 7,8 mil. euro, de­păşind astfel aşteptările iniţiale (7,5 mi­l. lei).

„Ţinta noastră de creştere de la an la an este de minimum 15%, fiind în fază de consolidare şi optimizare a businessului. Anul trecut am reuşit să creştem conversia şi am fost mai performanţi pe mobil, unde am înregistrat creşteri foarte bune şi constante. Pentru anul acesta am bugetat o creştere de minimum 15% faţă de 2019, ţinta fiind să depăşim pragul de 9 mil. lei“, a declarat pentru ZF Marina Popescu, director general al Floria.ro - divizie online a grupului Floria.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO