Business Hi-Tech

Fashion Days: Vânzările online de fashion vor ajunge la un maxim de 57% din total piaţă în al doilea trimestru. Înainte de izbucnirea crizei cauzate de pandemia de COVID-19, segmentul online avea o pondere de doar 10% din totalul pieţei locale de modă

Robert Berza, directorul general al Fashion Days: Rezultatele acestor două modele de business - consignaţie şi FD Mall, pentru luna aprilie sunt deja relevante în volum: vânzări nete de peste 3,5 mil. lei atât în România, cât şi în Bulgaria şi Ungaria.

Robert Berza, directorul general al Fashion Days: Rezultatele acestor două modele de business - consignaţie şi FD Mall, pentru luna aprilie sunt deja relevante în volum: vânzări nete de peste 3,5 mil. lei atât în România, cât şi în Bulgaria şi Ungaria.

Autor: Ioana Nita

07.05.2020, 14:00 302

Vânzările online de fashion din România au scăzut în a doua jumătate a lunii martie ca urmare a instaurării stării de urgenţă, însă în luna aprilie au revenit pe creştere, ponderea acestora în totalul pieţei autohtone de modă fiind prognozată să ajungă la 57% în al doilea trimestru al acestui an, potrivit estimărilor Fashion Days, cel mai mare retailer online de fashion de pe plan local.

Segmentul offline domina piaţa de locală de fashion - estimată la aproape 3 mld. euro, cu o pondere de circa 90%, însă vânzările tradi­ţionale au suferit drama­tic în această pe­rioadă de criză cauzată de pandemia de corona­virus, dat fiind că mall-urile şi magazinele stradale au fost închise, iar circulaţia populaţiei limitată în urma măsurilor luate împotriva răspândirii coronavirusului.  „Rezultatul acestor schimbări este, conform estimărilor Fashion Days, o scădere a pieţei cu 17% în Q1 2020 şi o estimare de -76% în aprilie-mai-iunie faţă de aceeaşi perioadă din 2019, pornind de la o piaţa în creştere cu aproape 10% în Q4 2019.“

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO