Business Hi-Tech

Fashion Days mizează pe vânzări de 1,5 milioane de produse de Black Friday

Fashion Days mizează pe vânzări de 1,5 milioane de...

Autor: Adrian Seceleanu

13.11.2018, 00:00 76

Retailerul online de modă Fashion Days, controlat de eMAG - cel mai mare magazin online local - pariază că poate vinde de Black Friday 1,5 milioane de produse, o creştere de 50% faţă de anul anterior. „Anul acesta am pregătit cea mai mare ofertă de până acum”, a declarat Robert Berza, General Manager al Fashion Days. „Peste 60% dintre comenzile de Black Friday  vin de pe un dispozitiv mobil, cu câteva ore înainte de miezul nopţii”. Conform datelor comunicate de retailer oferta va include peste 240.000 articole sportive, peste 130.000 perechi de încălţăminte de sezon, peste 90.000 de genţi şi ceasuri şi peste 95.000 articole pentru copii. Piaţa online de fashion este estimată în prezent la circa 240 mil. euro, suma reprezentând circa 7-8% din totalul vânzărilor de articole de modă şi accesorii (offline şi online). „Cel mai important pentru industrie este să crească procentul vânzărilor online. Segmentul online trebuie să «muşte» mai mult din offline”, a menţionat anterior Berza pentru ZF. Compania, care a raportat în 2016 afaceri de 228 mil. lei, a fost integrată în 2017 de eMAG. 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO