Business Hi-Tech

Fashion Days: Estimăm vânzări de 63 milioane lei în cele 3 zile de Black Friday. Retailerul online mizează pe vânzarea a 330.000 de produse, cu aproape 30% mai multe comparativ cu 2018

Robert Berza, CEO-ul Fashion Days: De Black Friday estimăm că vom avea în total circa 120.000 clienţi, din care 40.000-50.000 vor fi clienţi noi.”

Robert Berza, CEO-ul Fashion Days: De Black Friday estimăm că vom avea în total circa 120.000 clienţi, din care 40.000-50.000 vor fi clienţi noi.”

Autor: Ioana Nita

11.11.2019, 10:05 705

Fashion Days, cel mai mare retailer online de modă din România, estimează că va înregistra vânzări de 63 milioane lei în cele trei zile în care organizează anul acesta evenimentul de shopping Black Friday (13-15 noiembrie), cu peste 65% mai mult decât în 2018, când valoarea totală a comenzilor a însumat 38 milioane lei. 

„Faţă de acum 2-3 ani, Black Friday de anul acesta este axat mult mai mult pe produse premium, mai scumpe, la care reducerile vor fi de 50-60%. Clienţii simt că au făcut un «deal bun» când plătesc 400 de lei spre exemplu în loc de 700 lei, nu 40 de lei în loc de 70 lei“, a explicat Robert Berza, CEO-ul Fashion Days. De altfel, a adăugat el, aceasta este tendinţa actuală din Europa în ceea ce priveşte consumul de fashion, care se regăseşte şi în România. „Oamenii preferă tot mai mult să cumpere mai puţine produse, dar mai scumpe, de calitate, în loc de mai multe produse mai ieftine care se deteriorează mai repede.“

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO