Business Hi-Tech

Fashion Days: În 2020 creştem businessul cu 30%, la fel ca în 2019, şi devenim profitabili pe toate pieţele pe care activăm. În 2019, clienţii Fashion Days au plasat în total peste 1,7 milioane de comenzi, valoarea medie a coşului de cumpărături crescând la 350 lei

Robert Berza, CEO-ul Fashion Days: „Anul acesta nu vor fi fluctuaţii serioase ale valorii medii a coşului de cumpărături. Sperăm să creştem numărul de comenzi per client, nu valoarea coşului”

Robert Berza, CEO-ul Fashion Days: „Anul acesta nu vor fi fluctuaţii serioase ale valorii medii a coşului de cumpărături. Sperăm să creştem numărul de comenzi per client, nu valoarea coşului”

Autor: Ioana Nita

29.01.2020, 12:00 336

Fashion Days, cel mai mare retailer online de modă din România, deţinut de grupul eMAG, are în plan să-şi majoreze anul acesta veniturile locale cu 30%, la fel ca şi în 2019, când cifra de afaceri înregistrată pe plan autohton s-a situat la 325 milioane lei. Totodată, anul trecut retailerul de fashion online a reuşit să aibă profit în şase luni din an, pentru 2020 ţinta de profitabilitate vizând întregul business – România, Bulgaria şi Ungaria, cele trei pieţe pe care activează Fashion Days - cât şi întregul an financiar.

„Avem deja o creştere solidă a numărului de clienţi, dată în special de faptul că de la momentul în care comanzi până la momentul în care îţi primeşti banii înapoi pentru un retur făcut trec 4-5 zile, nu câteva săptămâni, ca la alţi competitori din zona online. Investiţia în marketing va creşte şi va asigura această creştere de 30% tocmai pentru că avem servicii excelente de livrare şi retur. În plus, investiţia în tehnologie pentru a creşte şi mai mult aportul aplicaţiei în total business va da roade anul viitor”, a explicat pentru ZF Robert Berza, CEO-ul Fashion Days, pilonii pe care se bazează ţinta de creştere a businessului în 2020. În plus, a adăugat el, retailerul de fashion online va include în portofoliu o serie de branduri noi, chiar şi româneşti.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO