Business Hi-Tech

Facebook nu va mai modifica politica de publicitate pentru dispozitivele mobile

Facebook nu va mai modifica politica de publicitate...

Autor: Ioana Nita

06.08.2015, 00:00 255
Facebook, cea mai mare reţea de socializare din lume, a decis să renunţe la modificarea politicii de publicitate, prin care agenţiile nu ar mai fi ştiut ce impact au reclamele lor pe un anumit dispozitiv mobil, după ce dezvoltatorii de jocuri şi agenţiile de publicitate au protestat, scrie The Wall Street Journal. În luna mai, compania americană a anunţat că va continua să ofere informaţii detaliate despre o companie publicitară, însă fără a mai furniza şi rapoarte la nivel de dispozitiv prin care agenţiile de publicitate ar fi ştiut ce rezultate au reclamele pe un dispozitiv anume. Distribuitorii de jocuri online şi agenţiile de publicitate au protestat imediat, spunând că această schimbare îi va împiedica să calculeze eficienţa unei campanii publicitare.
 
Ei au menţionat că informaţiile referitoare la dispozitive erau folositoare pentru a modifica ţinta reclamelor şi pentru a şti dacă utilizatorii care au văzut reclama au instalat apoi aplicaţia. Iniţial, reprezentanţii Facebook au spus că modificarea va fi făcută din luna august, însă apoi a amânat-o pentru luna noiembrie. Săptămâna aceasta, compania a anunţat însă că nu va mai face deloc modificarea. „Nu vom mai face schimbarea de raportare: agenţiile de publicitate vor avea în continuare opţiunea de a primi şi informaţiile la nivel de dispozitiv de la partenerii noştri care analizează publicitatea pe echipamentele mobile”. 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO