Facebook, cea mai mare reţea socială din lume, a abandonat lupta pe piaţa cupoanelor de reduceri - o industrie în care abia intrase, după ce rezultatele testelor realizate în acest an în mai multe localităţi au fost sub aşteptări, scrie Bloomberg.
Serviciul "Deals" lansat în aprilie de Facebook a reprezentat o tentativă a celei mai mari reţele sociale din lume de a-şi monetiza uriaşa bază de clienţi, peste 500 de milioane în întreaga lume. Facebook a fost atrasă de cifrele spectaculoase raportate pe piaţa cupoanelor de reduceri: vânzări anuale de 3,9 mld. dolari până în 2015, faţă de 873 mil. dolari în 2010.
Abandonul Facebook arată că "marile companii media şi de tehnologie nu pot pur şi simplu să dea drumul unor asemenea servicii şi să se aştepte ca acestea să funcţioneze", a comentat Vinicius Vacanti, co-fondator al site-ului de reduceri Yipit Inc.
Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels