Business Hi-Tech

evoMAG.ro: Bugetul pentru produsele din categoria sport a crescut cu 30%, la 400 lei

evoMAG.ro: Bugetul pentru produsele din categoria sport a...

Autor: Ioana Nita

24.01.2019, 00:00 70

Magazinul online evoMAG, unul dintre principalii jucători IT&C de pe piaţa de comerţ electronică din România, a înregistrat anul trecut o creştere de aproape 80% a vânzărilor din categoria „sport & fitness”, bugetul mediu pe care îl alocă românii pentru acest tip de produse ajungând la 400 lei, plus 30% faţă de 2017. „Pentru anul acesta estimăm o creştere de 50% a vânzărilor de produse de acest gen. În prezent avem în categorie circa 8.600 de repere şi, datorită cererii mari, vom adăuga acestui segment, în 2019, peste 2.500 de noi produse”, a declarat Mihai Pătraşcu, CEO evoMAG. 

Cele mai vândute produse pentru sport sunt din categoria echipamentelor indoor – benzi de alergat, steppere, biciclete fitness. Acestora li se adaugă produselor pentru sport în aer liber precum trotinetele electrice şi bicicletele electrice, dar şi dispozitivele destinate monitorizării activităţii sportive -  brăţări fitness şi ceasuri sportive care monitorizează paşii făcuţi, distanţele parcurse şi caloriile consumate. 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO