Business Hi-Tech

evoMAG a vândut de 5 mil. euro în primele 3 săptămâni din noiembrie

evoMAG a vândut de 5 mil. euro în primele 3...

Autor: Ioana Nita

11.12.2019, 00:04 106

Magazinul online de electro-IT evoMAG, administrat de compania Evolution Prest Systems, a înregistrat vânzări de 5 milioane euro în intervalul 1-24 noiembrie, în care a desfăşurat campania de reduceri Black Friday anul acesta. În medie, valoarea coşului de cumpărături de pe evoMAG.ro în perioada Black Friday s-a situat la 800 de lei, clienţii plasând în total peste 25.000 de comenzi. În ceea ce priveşte numărul de vizite pe site, acesta s-a ridicat la peste 1,7 milioane în campania de Black Friday 2019.

Anul acesta, cele mai achiziţionate produse au fost televizoarele, topul fiind completat, în ordine, de telefoane mobile, laptopuri, electrocasnice, componente PC şi vehicule electrice. Cea mai scumpă comandă plasată de Black Friday 2019 pe evoMAG.ro a fost în valoare de 92.800 de lei, echivalentul a 10 laptopuri. 

Şi în 2019, bărbaţii au cheltuit mai mult decât femeile. Astfel, din totalul clienţilor care au comandat, 70% au fost bărbaţi şi 30% femei. În ceea ce priveşte profilul cumpărătorilor, în campania de Black Friday de anul acesta a crescut cu 15% numărul comenzilor realizate de publicul tânăr (18 – 24 de ani) şi cu 20% al comenzilor făcute de persoanele cu vârste de peste 65 de ani.

De asemenea, 35% dintre clienţi au ales să plătească cu cardul produsele achiziţionate de Black Friday. Aproape 60% din traficul înregistrat pe site a venit de pe dispozitivele mobile.

Pentru ultima lună din an, evoMAG estimează o creştere a vânzărilor de 10% comparativ cu aceeaşi perioadă din 2018.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO