Orange, liderul pieţei locale de telecom, parte a grupului francez cu acelaşi nume, a alocat în acest an un buget mai mare cu 20% pentru reţea din investiţiile totale care vor depăşi 100 de milioane de euro, ca parte a strategiei companiei de a-şi îmbunătăţi acoperirea pentru serviciile 4G.
„Vrem să îmbunătăţim acoperirea şi calitatea serviciilor 4G prin noi investiţii în reţelele 4G şi 4GĂ. În acest an avem în plan să instalăm 900 de site-uri (antene – n. red.) 4G şi 4GĂ, deci vom continua în linie cu eforturile pe care le-am realizat şi în trecut”, a declarat într-un interviu pentru ZF Emmanuel Chautard, care a preluat în luna noiembrie a anului trecut poziţia de director de tehnologie al Orange România. „Vom îmbunătăţi şi nivelul investiţiilor - bugetul dedicat reţelei fiind în acest mai mare cu 20-25%. Cu totul investiţiile se ridică la o sumă de peste 100 de milioane de euro, este un efort consistent pe care îl realizăm”, a adăugat el.