Business Hi-Tech

eMAG şi-a făcut calculele pentru ediţia a 9-a a Black Friday: vânzări de 500 milioane de lei într-o zi, cu 40 mil. lei în plus faţă de anul 2018

Iulian Stanciu, CEO şi acţionar al grupului eMAG

Iulian Stanciu, CEO şi acţionar al grupului eMAG

Autor: Adrian Seceleanu

13.11.2019, 00:07 426

eMAG, liderul pieţei locale de retail online, mizează pe vânzări de 500 mil. lei prin platforma sa cu ocazia evenimentului de shopping Black Friday, în creştere cu 40 mil. lei faţă de anul precedent, suma reprezentând suma încasărilor care vor fi obţinute atât de retailer cât şi de cei 8.000 de comercianţi din platformă, a declarat Iulian Stanciu, CEO şi acţionar al grupului, în cadrul unei conferinţe de presă. Reducerile aplicate celor 3,5 milioane de produse aflate la ofertă se ridică la 270 mil. lei - suma reprezentând valoarea bugetelor de marketing alocate de alte companii, precum Samsung sau Huawei, pentru acest eveniment. 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO