Business Hi-Tech

eMAG creşte limita pentru serviciul de finanţare în 12 rate din My Wallet de la 4.000 de lei la 10.000 de lei. „Interesul clienţilor pentru metodele de plată flexibilă din contul My Wallet este în creştere”

Andrei Şercanean, VP ecommerce services eMAG România, Ungaria şi Bulgaria.

Andrei Şercanean, VP ecommerce services eMAG România, Ungaria şi Bulgaria.

Autor: Alexandra Cepăreanu

16.04.2024, 11:09 1222

Serviciul de finanţare în 12 rate din eMAG My Wallet, oferit de HeyBlu, este disponibil pentru cumpărături de până la 10.000 de lei pentru aproape orice categorie de produse de pe platforma eMAG, inclusiv pentru produsele vândute de sellerii din marketplace, au transmis reprezentanţii retailerului online printr-un comunicat.

„Interesul clienţilor pentru metodele de plată flexibilă din contul My Wallet este în creştere şi ne bucurăm că acum le putem pune la dispoziţie o sumă care să le permită achiziţia de produse de valoare mai mare printr-un proces de verificare a identităţii şi aprobare facil, care se desfăşoară 100% online şi poate fi parcurs de oriunde s-ar afla. Opţiunea de finanţare este disponibilă în checkout, iar valoarea fiecărei rate este afişată pe pagina de produs (...)”, a spus Andrei Şercanean, VP ecommerce services eMAG România, Ungaria şi Bulgaria.

În prezent, pe eMAG sunt peste 2 milioane de clienţi eligibili care pot achita cumpărăturile printr-una din metodele flexibile de plată disponibile în My Wallet: finanţarea în 12 rate oferită de HeyBlu şi plata în 30 de zile fără costuri suplimentare sau plata în patru rate fără dobândă, prima rată fiind achitată în momentul efectuării tranzacţiei, oferite de eMAG. Pentru a beneficia de aceste soluţii, clienţii trebuie să îşi salveze cardul în contul lor eMAG şi să opteze pentru una dintre aceste soluţii  în momentul finalizării achiziţiei. Toate aceste opţiuni sunt disponibile pentru clienţii care au un istoric de tranzacţionare şi plată.

„Economia digitală a schimbat preferinţelor clienţilor din întreaga lume şi a conturat aşteptări noi legate de produsele şi serviciile pe care le primim. În acest context, avem o oportunitate de a folosi tehnologia pentru a oferi servicii financiare eficiente şi adaptate nevoilor actuale ale oamenilor. Lucrăm pentru a dezvolta şi alte servicii care să răspundă nevoilor românilor şi dorim să devenim un partener al tuturor celor care doresc servicii de finanţare transparente şi simple,” a spus Martyna Szczepaniak, CEO al HeyBlu.

Obiectivul HeyBlu este să dezvolte servicii de finanţare flexibile şi transparente folosind tehnologie românească pentru a permite clienţilor să se bucure de avantajele cumpărăturilor online şi a-şi planifica bugetul familiei pentru un trai mai bun, au mai transmis reprezentanţii HeyBlu - entitate parte a grupului eMAG, reglementată de BNR şi unul dintre furnizorii de servicii financiare prezenţi pe eMAG.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO