Business Hi-Tech

eMAG anunţă testarea primului serviciu logistic integrat dedicat sellerilor din Marketplace

După investiţii de circa 76 milioane de euro în 2018 în zona logistică proprie, jucătorul din e-commerce eMAG anunţă testarea unui proiect-numit Fulfillment by eMAG (FBE)- dedicat sellerilor din Marketplace, care transferă expertiza operaţională dobândite în zona logistică, prin vânzarea produselor proprii, acum şi către partenerii din Marketplace, anunţă compania.

Investiţia în proiectul-pilot este de peste 1,2 milioane de euro.

În primă fază, Fulfillment by eMAG (FBE) va rula timp de două luni de zile şi va include primii 50 de selleri, care vor pune la dispoziţia clienţilor 50.000 de produse.

Potrivit eMAG, serviciul este gratuit, „în baza unor condiţii şi criterii de eligibilitate, costurile aferente proiectului-pilot, în cuantum de 250.000 de euro, urmând a fi susţinute integral de către eMAG”.

„Prin intermediul programului, sellerii vor fi degrevaţi de tot efortul logistic, astfel încât să se poată concentra mai bine pe aspectele comerciale menite să îi ajute să îşi crească afacerea. Prin oportunitatea consolidării comenzilor cu produsele comandate de la alţi selleri din program, clienţii vor putea ajunge mai uşor la pragul de livrare gratuită, cu impact asupra vânzărilor sellerilor, care estimăm că vor creşte”, spune Florin Filote, Director eMAG Marketplace.

eMAG Marketplace a atras peste 29.000 de selleri în toate cele patru ţări unde eMAG este prezentă, în România, Ungaria, Bulgaria şi Polonia.

 
AFACERI DE LA ZERO
Linkuri utile

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.zf.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.