Business Hi-Tech

eMAG a făcut primul pas în afara capitalei Bulgariei şi a deschis un showroom în Plovdiv, unde lucrează 17 angajaţi

eMAG a făcut primul pas în afara capitalei Bulgariei...

Autor: Alexandra Cepăreanu

19.11.2021, 00:00 198

eMAG, liderul pieţei locale de retail online şi unul dintre cei mai mari jucători din regiune, cu venituri de 8,9 miliarde de lei în 2020 şi o echipă de aproximativ 7.500 de angajaţi, a inaugurat un nou showroom în Bulgaria, la Plovdiv, ce se întinde pe o suprafaţă de 400 mp şi are un portofoliu de peste 5.000 de produse din categorii diverse.

„În acest moment, echipa din showroomul eMAG Plovdiv este alcatuită din 17 colegi. Vom oferi oportunităţi de angajare şi dezvoltare celor interesaţi pe măsură ce ne vom extinde în piaţa din Bulgaria”, a spus pentru ZF Silviu Gugui, Country Manager eMAG Bulgaria. Compania mai deţine două showroomuri în Bulgaria, la Sofia, cel de-al doilea fiind deschis în urmă cu aproape o lună. 

Extinderea în afara Capitalei Bulgariei a fost luată în urma cererii şi comenzilor înregistrate din alte oraşe decât Sofia. „Ne dorim să aducem mai aproape de locuitorii din Bulgaria experienţa de shopping într-un showroom eMAG, iar acesta este primul pas pe care îl facem în afara Capitalei Bulgariei. Avem clienţi care comandă frecvent din mai multe localităţi din provincie, iar alegerea primului oraş din afara Sofiei nu a fost simplă”, a adăugat Silviu Gugui.

Reprezentanţii eMAG au anunţat în toamna anului trecut că au în plan să deschidă al treilea showroom în Bulgaria. În prezent, grupul eMAG are activităţi în România, Ungaria şi Bulgaria. La finalul anului 2020, grupul a raportat venituri de 8,93 miliarde de lei, dintre care veniturile obţinute pe piaţa locală au reprezentat 5,42 miliarde de lei. De asemenea, pe parcursul anului trecut, operaţiunile din Ungaria şi Bulgaria ale grupului au înregistrat o creştere de 87%, ajungând la 2,1 miliarde de lei, potrivit unui comunicat transmis de reprezentanţii companiei în iunie 2021.

Pe plan local, eMAG are deschise circa 25 de poziţii pentru roluri precum senior performance analyst, PHP developer Marketplace, Yellow Team), strategy category manager 4P home&deco, QA automation engineer (Marketplace, Blue Team), SAP key user (business intelligence, SAP Team), database administrator, business finance manager sau consumer research analyst, potrivit anunţurilor postate pe pagina companiei de pe reţeaua LinkedIn.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO