Business Hi-Tech

El Beltagy, Vodafone / UPC: Angajaţii din întreg lanţul de retail Vodafone şi UPC vor întreba de acum clienţii dacă folosesc şi serviciile celeilalte companii

Vodafone şi UPC urmează să lanseze gradual noi oferte în pregătirea momentului în care companiile vor lansa primele pachete de servicii integrate fix/mobil.

Vodafone, al doilea jucător de pe piaţa locală de telefonie mobilă, care odată cu preluarea companiei de cablu UPC a format un grup cu peste 10 milioane de clienţi şi afaceri anuale de 1 mld. euro în România, şi-a instruit angajaţii din ambele lanţuri de magazine să înceapă să-i întrebe pe clienţi dacă folosesc serviciile fixe, respectiv mobile ale celeilalte companii, ca parte a procesului de integrare care se va finaliza cu o singură entitate cu brandul Vodafone.

„De acum înainte dacă un client intră într-un ma­ga­zin UPC sau Vodafone, una dintre primele întrebări care îi vor fi adresate este dacă foloseşte şi ser­viciile ce­leilalte companii şi îi vor fi pre­zentate pa­chetele de servicii. Am instruit toţi an­ga­jaţii, am făcut iniţial teste în câteva ma­gazine, dar de acum încolo acest lucru se va întâmpla în întreaga noas­tră reţea de retail“, a decla­rat într-un interviu pentru ZF Mostafa El Beltagy - director con­su­mer busi­ness unit în cadrul Vodafone / UPC.

Citește continuarea pe zfcorporate.ro

AFACERI DE LA ZERO
Linkuri utile

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.zf.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.