Business Hi-Tech

Efectele pandemiei de coronavirus: Platforma de rezervări online la restaurante ialoc.ro: Nu am mai avut atât de puţine rezervări de când am lansat platforma. Am lansat însă un produs nou ca să susţinem businessurile locale

Cosmin Măgureanu, cofondator ialoc.ro: Ca orice business, am redus motoarele până în punctul de sustenabilitate – de la restructurări de salarii la campanii de marketing şi alte cheltuieli amânate. Estimăm că va fi perioadă de 3-4 luni în care lucrurile vor arăta astfel.

Cosmin Măgureanu, cofondator ialoc.ro: Ca orice business, am redus motoarele până în punctul de sustenabilitate – de la restructurări de salarii la campanii de marketing şi alte cheltuieli amânate. Estimăm că va fi perioadă de 3-4 luni în care lucrurile vor arăta astfel.

Autor: Ioana Nita

18.03.2020, 16:35 225

Noul produs, de carduri-cadou, va ajuta start-up-ul să se menţină pe linia de plutire în contextul actual.

Start-up-ul local ialoc, care admi­nistrează platforma online cu acelaşi nume prin intermediul căreia se pot face rezervări la restaurante direct de pe PC sau dispozitive mobile, şi-a reconsiderat strategia de business lansând recent un produs nou ce le permite clienţilor să cumpere un card-cadou de la restaurantul, cafeneaua sau magazinul preferat, pe care să îl folosească odată ce se va încheia această perioadă de criză cauzată de răspândirea pandemiei de coronavirus.

„Noi aveam acel proiect de gift-card pentru restaurante şi pentru localurile care nu îşi permiteau să îşi facă un astfel de sistem pe cont propriu. Funcţiona şi era o sursă în plus de venituri pentru noi, însă nu substanţială. Când Beans & Dots a lansat acea campanie de susţinere a afacerilor mici, atunci ni s-a părut o idee bună să facem un parteneriat“, a relatat pentru ZF Cosmin Măgureanu, cofondator al ialoc.ro.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO