Noul produs, de carduri-cadou, va ajuta start-up-ul să se menţină pe linia de plutire în contextul actual.
Start-up-ul local ialoc, care admiÂnistrează platforma online cu acelaÅŸi nume prin intermediul căreia se pot face rezervări la restaurante direct de pe PC sau dispozitive mobile, ÅŸi-a reconsiderat strategia de business lansând recent un produs nou ce le permite clienÅ£ilor să cumpere un card-cadou de la restaurantul, cafeneaua sau magazinul preferat, pe care să îl folosească odată ce se va încheia această perioadă de criză cauzată de răspândirea pandemiei de coronavirus.
„Noi aveam acel proiect de gift-card pentru restaurante şi pentru localurile care nu îşi permiteau să îşi facă un astfel de sistem pe cont propriu. Funcţiona şi era o sursă în plus de venituri pentru noi, însă nu substanţială. Când Beans & Dots a lansat acea campanie de susţinere a afacerilor mici, atunci ni s-a părut o idee bună să facem un parteneriat“, a relatat pentru ZF Cosmin Măgureanu, cofondator al ialoc.ro.