Business Hi-Tech

Efectele epidemiei cu coronavirus. Când toţi pierd, online-ul câştigă. Cei mai mari retaileri de fashion online din România: Industria va avea de suferit anul acesta, însă segmentul online nu va fi la fel de afectat. Magazinele online de modă şi-au adaptat strategiile la situaţia actuală şi cresc stocurile cu articole vestimentare mai lejere şi pentru sport

Raluca Radu, country manager Answear România: Avem creştere pe categoria de îmbrăcăminte în detrimentul categoriei de încălţăminte sau al celei de accesorii. Pe îmbrăcăminte sunt şi subcategorii în creştere şi cu 40% faţă de 2019.”
Robert Berza, CEO-ul Fashion Days: Noi vom închide luna martie probabil pe o creştere anuală de 10%, în condiţiile în care ritmul în lunile ianuarie-februarie a fost de peste 33%.

Raluca Radu, country manager Answear România: Avem creştere pe categoria de îmbrăcăminte în detrimentul categoriei de încălţăminte sau al celei de accesorii. Pe îmbrăcăminte sunt şi subcategorii în creştere şi cu 40% faţă de 2019.” Robert Berza, CEO-ul Fashion Days: Noi vom închide luna martie probabil pe o creştere anuală de 10%, în condiţiile în care ritmul în lunile ianuarie-februarie a fost de peste 33%.

Autor: Ioana Nita

23.03.2020, 17:15 851

Vânzările online ale articolelor de modă - îmbrăcăminte, încălţăminte şi accesorii – din România nu vor fi la fel de afectate de epidemia cu coronavirus, ca vânzările din magazinele fizice, în condiţiile în care majoritatea populaţiei stă acasă pentru a se proteja, iar în unele centre comerciale au rămas deschise doar farmaciile şi supermarket-urile. Ca atare, per total, industria locală de fashion, estimată la circa 3 mld. euro anul trecut, va înregistra cel mai probabil o scădere în 2020, segmentul online putând ajunge însă la o pondere mai mare din vânzările totale.

„Atât timp cât online-ul reprezenta sub 10% din piaţa totală de fashion, iar offline-ul este paralizat de măsurile luate de guvern pentru a limita răspândirea coronavirusului, este clar că industria va suferi în 2020 destul de mult. Este însă foarte greu de estimat astăzi cu cât o să scadă întreaga piaţă de fashion faţă de 2019, dar noi lucrăm pe mai multe scenarii, fiecare cu scăderi de câteva zeci de procente“, a declarat pentru ZF Robert Berza, CEO-ul Fashion Days, cel mai mare retailer online de modă din România.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO