Business Hi-Tech

După Digi, şi Telekom măreşte preţurile: suntem nevoiţi să majorăm tarifele pentru a face faţă creşterii costurilor.

După Digi, şi Telekom măreşte preţurile: suntem...

Autor: Adrian Seceleanu

06.03.2019, 10:23 6320

Grupul Telekom România, unul dintre cei mai mari jucători de pe piaţa locală de comunicaţii, va majora începând cu data de 15 aprilie preţurile pentru serviciile fixe şi mobile pentru a face faţă creşterii costurilor, a doua mutare în această direcţie din industrie după cea a grupului RCS&RDS (Digi).

„Toate eforturile Telekom Romania de consolidare a angajamentului companiei faţă de piaţa locală se traduc prin investiţii continue în reţele şi în dezvoltarea unor oferte comerciale inovatoare şi relevante pentru clienţi. Însă, ca urmare a creşterii costurilor asociate furnizării serviciilor de comunicaţii, Telekom Romania este nevoită să majoreze preţurile abonamentelor din portofoliul fix şi mobil, pentru clienţii rezidenţiali şi de business, începând cu 15 aprilie 2019”, conform anunţului Telekom.

Tarifele vor creşte pentru fiecare serviciu cu aproximativ 2 lei pe lună, conform grupului. „Preţul pentru fiecare serviciu fix (voce fixă, internet, TV) şi pentru fiecare abonament mobil, pentru clienţii rezidenţiali, va fi majorat cu 0,42 euro, TVA inclus, (0,35 euro, fără TVA), adică aproximativ 2 lei, începând cu 15 aprilie 2019. Această majorare nu se aplică opţiunilor de televiziune, ratelor la telefoane sau chiriilor de echipamente fixe”.

Toată industria locală de telecom a fost lovită la finele anului trecut, pe neaşteptate, de introducerea unei noi taxe, de 3% pe cifra de afaceri, printr-o ordonanţă de urgenţă.

„Într-o industrie extrem de dinamică, precum cea a comunicaţiilor, Telekom Romania face eforturi continue pentru a oferi clienţilor servicii de înaltă calitate, la preţuri competitive, adaptate nevoilor lor.

Compania investeşte constant în dezvoltarea reţelelor fixe şi mobile, oferind astfel clienţilor tehnologie de ultimă oră.

Totodată, ofertele #Netliberare reprezintă angajamentul puternic al Telekom Romania faţă de piaţa locală şi faţă de clienţii săi, care se pot bucura de servicii mobile sau fixe, cu preturi începând de la 5 euro si abonamente de mobil cu bonus Net 4G nelimitat şi fără perioadă minimă contractuală. În plus, conform rezultatelor P3, clienţii pot beneficia de o reţea mobilă foarte bună şi de 99,5% acoperire 4G în populaţia urbană şi 93% în total populaţie (urban şi rural).

De asemenea, rezultatele celui mai recent sondaj realizat de grupul Deutsche Telekom privind satisfacţia clienţilor arată că indicele de satisfacţie şi raportul calitate-preţ pentru clienţii Telekom Romania au înregistrat o creştere semnificativă, atât pentru serviciile fixe, cât şi pentru cele mobile.

Cu toate acestea, ca urmare a creşterii costurilor asociate furnizării serviciilor de comunicaţii, Telekom este nevoită să majoreze tarifele serviciilor de comunicaţii din portofoliul fix şi mobil. Chiar şi în aceste condiţii, clienţii noştri vor continua să beneficieze de servicii de înaltă calitate, la preţuri competitive.”
 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO