Business Hi-Tech

Dragoş Diaconu, WatchShop.ro: În zona offline ne-am extins deoarece clienţii voiau să vadă cum vine ceasul la mâna lor, iar în zona de distribuţie am intrat pentru a aduce branduri de ceasuri care nu se regăseau pe piaţa din România

Dragoş Diaconu, WatchShop.ro: În zona offline ne-am...

Autor: Ioana Nita

30.09.2019, 09:33 336

Magazinul online WatchShop.ro, specializat în comercializarea de ceasuri, are în plan să îşi extindă mai mult operaţiunile în zona de dis­tri­buţie, precum şi în offline, oferind astfel o gamă completă de produse şi servicii pe piaţa de ceasuri în România.

În prezent, WatchShop distribuie patru branduri de ceasuri pe plan local - In­gresoll, Sekonda, Accurist şi William S - şi are un magazin fizic în mallul AFI Cotroceni din Bucureşti, deschis în vara aceasta în urma unei investiţii de 35.000 de euro. Acesta s-a alăturat astfel show­roomului pe care retailerul online îl are pe strada Banu Manta din Capitală.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO