Business Hi-Tech

Doina Vîlceanu, Content Speed: În această perioadă am văzut creşteri de vânzări şi de 1.700% pentru farmacii online şi de 500% pentru magazine online generaliste

Doina Vîlceanu, director de marketing în cadrul ContentSpeed: Adoptarea digitalizării ar trebui considerată o investiţie, nu o cheltuială. Experienţa noastră căpătată în urma colaborării cu diferite firme de toate dimensiunile ne-a arătat că investiţia în reorganizarea internă necesară pentru utilizarea unei platforme de e-commerce B2C sau B2B poate fi recuperată în mai puţin de un an.

Doina Vîlceanu, director de marketing în cadrul ContentSpeed: Adoptarea digitalizării ar trebui considerată o investiţie, nu o cheltuială. Experienţa noastră căpătată în urma colaborării cu diferite firme de toate dimensiunile ne-a arătat că investiţia în reorganizarea internă necesară pentru utilizarea unei platforme de e-commerce B2C sau B2B poate fi recuperată în mai puţin de un an.

Autor: Ioana Nita

31.08.2020, 00:06 540

În perioada de izolare, comerţul electronic la nivel global a fost accelerat cu aproximativ 4-6 ani, iar România a urmat acelaşi trend.

ContentSpeed, compania locală specializată în dezvoltarea de soluţii software pentru piaţa de comerţ electronic, a creat de la declanşarea pandemiei de COVID-19 şi până în prezent o serie de magazine online pentru jucători de pe diferite pieţe – HoReCa, birotică şi papetărie, pet-shop-uri, produse pentru copii, mobilier ş.a.m.d., precum şi pentru importatori, distribuitori sau producători, în condiţiile în care online-ul a devenit unul dintre cele mai importante canale de vânzare în noul context de piaţă.

„Am lansat site-uri pentru cofetării, băcănii, restaurante etc. Am văzut creşteri spectaculoase şi de aproximativ 1.700% la farmacii online, şi creşteri medii de peste 500% pentru magazinele generaliste cu produse de uz casnic, cărţi, birotică şi papetărie, pet-shop-uri, produse pentru copii, dar şi mic mobilier şi tot ce mai e nevoie pentru a crea un birou acasă, cum ar fi: calculatoare, imprimante, tablete pentru şcoala online a copiilor“, a declarat pentru ZF Doina Vîlceanu, director de marketing în cadrul ContentSpeed. Ea a adăugat că pe lângă IMM-uri şi mici antreprenori, actuala pandemie a făcut ca şi companii mari şi foarte mari să îşi dorească să intre în online.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO