Divizia de IT a grupului Metro, unul dintre cei mai mari retaileri din Europa, a ajuns discret la aproximativ 800 de angajaţi în România şi are în continuare în plan extinderea activităţii, în condiţiile în care Bucureştiul a devenit un centru-cheie în dezvoltarea de soluţii şi furnizarea de servicii de suport IT pentru cele aproximativ 30 de ţări în care gigantul german are operaţiuni.
„Din anul 2006 de când am demarat operaţiunile Metro Systems România, am angajat în jur de 100 de oameni pe an astfel că acum avem 760 de oameni. În prezent căutăm încă 40 de oameni“, a declarat într-un interviu pentru ZF Juergen Boekholt, managing director al Metro Systems România.
Iniţial, echipa locală a diviziei de IT a fost formată din specialiştii IT preluaţi de la reţeaua de magazine Metro Cash & Carry, iar din anul 2006 compania a demarat campanii de recrutare pe măsură ce a preluat treptat din ce în ce mai multe responsabilităţi la nivel de grup. Echipa din România contribuie acum la cele mai importante activităţi ale Metro Systems, de la proiectarea, dezvoltarea şi livrarea şi implementarea unor soluţii de IT până la verificările de calitate, operarea infrastructurii şi serviciile de suport şi mentenanţă, spune Sorin Lăpădat, managing director al Metro Systems România. „Soluţiile dezvoltate în România sunt utilizate la nivel internaţional de întreg grupul“, a spus Lăpădat.
În acest an, compania şi-a extins operaţiunile într-un centru de suport deschis la Braşov, de unde asigură servicii suport IT pentru sediul central al Metro.