Business Hi-Tech

Digital Kitchen - businessuri online de la zero: În fiecare an am crescut businessul cu 50%. Momentan, conceptul de full e-commerce services este mai puţin cunoscut în România

Alina Cazacu (stg.) şi Ramona Ungureanu au pus bazele Digital Kitchen în 2018, amândouă având peste 15 ani experienţă în zona de digital în companii precum Telekom, Elefant şi ProTV unde au coordonat şi lansat platforme de e-commerce, video streaming, conţinut ş.a.m.d.

Alina Cazacu (stg.) şi Ramona Ungureanu au pus bazele Digital Kitchen în 2018, amândouă având peste 15 ani experienţă în zona de digital în companii precum Telekom, Elefant şi ProTV unde au coordonat şi lansat platforme de e-commerce, video streaming, conţinut ş.a.m.d.

Autor: Ioana Nita

24.01.2022, 13:00 604

„În 2022 urmărim să ne îmbogăţim portofoliul cu câţiva clienţi la a căror creştere să ne putem aduce aportul şi, de asemenea, dorim să ne concentrăm pe constanţa şi stabilitatea portofoliului actual de clienţi”.

Digital Kitchen, agenţie locală care ajută companiile să îşi extindă businessurile în mediul online, asigurându-le inclusiv toată partea de management operaţional, a ajuns în circa trei ani la un portofoliu de 12 clienţi, în condiţiile în care conceptul de full e-commerce services este încă puţin cunoscut pe piaţa din România.

Businessul Digital Kitchen a luat însă avânt din 2020, când declaşarea pandemiei a forţat multe companii să intre în mediul online. „Conceptul full e-commerce deocamdată este specific pieţelor mature din punct de vedere e-commerce, prin urmare este destul de puţin cunoscut şi înţeles în România – unde încă există confuzia dintre agenţie de digital marketing şi agenţie de full e-commerce services.  Agenţiile de digital marketing se ocupă mai ales de promovare şi de marketing online prin toate canalele aferente.“

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
Cele mai citite ştiri
AFACERI DE LA ZERO