Business Hi-Tech

Digi continuă să aspire la turaţie maximă clienţii de pe pieţele-cheie de cablu TV şi net fix din România, cu o creştere de peste 10% în T2/2020

Serghei Bulgac, CEO al Digi: Am depăşit obstacole neprevăzute şi am demonstrat angajamentul nostru de a pune în practică strategia de business propusă acţionarilor şi investitorilor

Autor: Adrian Seceleanu

17.08.2020, 00:08 4161

♦ Gigantul controlat de Zoltan Teszari din Oradea a afişat la nivelul întregului grup venituri de 310 mil. euro, mai mari cu 5%, şi un profit operaţional (EBITDA) de 115 mil. euro, mai mare cu 6% ♦ La nivelul primului semestru rezultatul net este însă o pierdere de 41 mil. euro pe fondul unei creşteri de aproape trei ori a costurilor financiare nete.

Grupul Digi Communications, care domină piaţa de servicii de cablu TV şi net fix din România şi are operaţiuni şi în Ungaria, Spania şi Italia, a înregistrat şi în al doilea trimestru din 2020 pe plan local, în ciuda contextului dificil creat de criza sanitară, noi creşteri semnificative ale numărului de abonamente pe segmentele cheie ale serviciilor de cablu TV şi internet fix, consolidându-şi astfel şi mai tare poziţia în faţa rivalilor de la Vodafone / UPC şi a vehiculatului nou grup format din subsi­diarele locale ale Telekom şi Orange.

Digi a reuşit să atragă în România pe cele două pieţe de cablu şi net fix circa 200 de abonamente noi doar în trim. II din 2020 şi circa 700.000 de abonamente noi în raport cu anul 2019, ajungând astfel la un portofoliu de aproape 7 milioane de abonamente la servicii fixe, segmentul de piaţă pe care Orange şi Vodafone îşi doresc să devină nişte jucători cu un cuvânt (şi mai) greu de spus în următorii ani. Cu totul, numărul de abo­namente la nivel de grup a fost de 16,9 mi­lioane, faţă de 15,5 milioane în aceeaşi perioadă a anului trecut. 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO