Business Hi-Tech

Depanero se duce spre afaceri de 28 milioane de lei şi are în plan să atace ţări din regiune

Adrian Antohi, directorul general al Depanero:

Suntem în discuţii pentru deschiderea în Bulgaria, service-ul va funcţiona în Sofia. Este o oportunitate pentru că situaţia este similară cu cea din România: rivalii sunt mici service-uri locale, dar nu există companii cu competenţe extinse şi acoperire naţională.

Adrian Antohi, directorul general al Depanero: Suntem în discuţii pentru deschiderea în Bulgaria, service-ul va funcţiona în Sofia. Este o oportunitate pentru că situaţia este similară cu cea din România: rivalii sunt mici service-uri locale, dar nu există companii cu competenţe extinse şi acoperire naţională.

Autor: Adrian Seceleanu

23.01.2015, 09:11 1926

Depanero, un furnizor de servicii de reparaţii înfiinţat în 2010 de eMag - liderul pieţei locale de retail online, estimează pentru anul fiscal care se va încheia în martie o cifră de afaceri de 17-18 mil. lei (aproximativ 4 mil. euro) şi are în plan să se extindă în regiune, prima ţară de pe listă fiind Bulgaria, a declarat într-un interviu pentru ZF Adrian Antohi, directorul general al companiei.

„Pentru anul financiar curent, care se va încheia în martie, estimăm afaceri de 17-18 milioane de lei, iar pentru anul viitor estimarea este de 28 de milioane de lei“, a spus Antohi, adăugând că o parte din creşterea veniturilor va fi generată de expansiunea în regiune a companiei. „Suntem în discuţii pentru deschiderea în Bulgaria, service-ul va funcţiona în Sofia. Este o oportunitate pentru că situaţia este similară cu cea din România: rivalii sunt mici service-uri locale, dar nu există companii cu competenţe extinse şi acoperire naţională.“

Compania a fost înfiinţată în 2010, când eMag a decis să-şi transforme departamentul de service într-o companie separată, care să lucreze şi pentru alte companii. Iniţial, firma s-a numit Servskills, nume la care s-a renunţat anul trecut când compania a trecut la brandul Depanero. Trecerea la noul nume din august 2014 a fost punctul culminant al unui proces demarat în 2013, relatează Antohi. „Am realizat un sondaj în 2013 în colaborare cu compania Daedalus, iar concluzia acestuia a fost că niciun client nu şi-a adus aminte de numele unui service care să repare produse electro-IT.“ În condiţiile în care com­pania deja înregistra volume în creştere de produse primite la reparaţii, iar piaţa era „liberă“ - în sensul că nu exista niciun ju­cător care să ofere servicii la nivel na­ţional - Servskills a decis să fructifice oportunitatea existentă. După aproape un an, era lansată campania de rebranding. Cu totul, compania a investit 500.000 de euro în acest proiect, suma incluzând şi bugetele de publicitate. Compania nu are în plan să investească în promovare în acest an sume la fel de mari ca în 2014, a adăugat Antohi.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO