Business Hi-Tech

O declaraţie surprinzătoare. Andreas Elsner, director Telekom: Cu accesul privilegiat la datele colectate de Facebook vedem în timp real, la nivel de judeţ, unde câştigăm sau pierdem clienţi în România. “Vedem ce experienţă a avut cu Facebook un client al Telekom, viteza de încărcare, de descărcare a datelor, comparată cu rezultatele competitorilor.”

Andreas Elsner, directorul comercial pe segmentul rezidenţial al Telekom: Avem acces doar la date agregate de la Facebook, nu ştim numele utilizatorilor din spatele acestor informaţii

Andreas Elsner, directorul comercial pe segmentul rezidenţial al Telekom: Avem acces doar la date agregate de la Facebook, nu ştim numele utilizatorilor din spatele acestor informaţii

Autor: Adrian Seceleanu

06.02.2019, 00:07 13580

Reţeaua socială, care tocmai a împlinit 15 ani, a ajuns să le ofere giganţilor din telecom informaţii despre clienţi la un nivel de detaliu fără precedent: „Vedem ce experienţă a avut cu Facebook un client al Telekom, viteza de încărcare, de descărcare a datelor, comparată cu rezultatele competitorilor, chiar şi la nivel de judeţ în România“.

Facebook, start-up-ul lansat în urmă cu 15 ani în căminul univer­sităţii americane Harvard, trans­for­mat între timp într-o cor­po­raţie cu venituri de 56 mld. dolari, a colectat atât de multe informaţii despre cei 2,2 miliarde de utilizatori pe care îi are la nivel global, la un nivel atât de ridicat al detaliilor, încât datele sunt interesante chiar şi pentru giganţii din telecom, inclusiv din România, despre care s-ar putea crede că în cele câteva decenii de existenţă au ajuns să-şi cunoască mai bine clienţii.

Folosindu-se de accesul privilegiat la datele colectate de Facebook, pe baza unei înţelegeri semnate la nivel global de acţio­narul majoritar - gigantul german Deutsche Telekom -, grupul Telekom România, nu­mărul trei pe piaţa locală de telefonie mobilă, poate vedea în timp real în ce judeţe pierde şi câştigă clienţi, a dezvăluit în cadrul unei conferinţe organizate la finele anului trecut Andreas Elsner, directorul comercial pe segmentul rezidenţial al Telekom România.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO